måndag 29 mars 2021

Just nu lyssnar jag på podden 'Röda vita rosen''



Just nu lyssnar jag på podden ''Röda vita rosen''
Med Jenny Strömstedt & Victoria Skoglund

Det är en humoristiskt podd med glimten i ögat & jag gillar verkligen den.
 Precis som jag brukar se programmet  'Tillsammans med Strömstedts' 
som oxå har mycket värme & humor så kommer det fram i denna podd.
Victoria följer jag via sociala medier & hon har ett härligt sätt att se på saker & ting med stor portion humor & självdistans. 
Jag gillar den & kan varmt rekommendera er att lyssna på den.

Om du gillar humor, ironi & vill lära dig
 nått samtidigt så ja då är podden nått för dig! 

Här hittar du den men jag lyssnar via Spotify --> ''Röda vita rosen''

KRAM från mig!

1 kommentar:

Carina sa...

Hmm läste om den, podden alltså, bara för någon dag sen någon annanstans. Låter som många gillar den - tack för tipset!

Kram från Carina