lördag 14 januari 2012

Kolla vem som var i tidningen igår!


Titta fina Sigge var med i den lokala dagstidningen Eskilstuna Kuriren i går!
Snopen och glad vart jag när jag läste den på eftermiddagen.
Så söt han är :-)



Doftljus Lavender Vanilla Yankee CandleDoftljus Mistletoe & Fig - Yankee CandleDoftljus Ginger Citrus - Yankee Candle
 
Bilder från nätet.


Vad många bra tips jag fick igår ang.ljus.
Det tackar jag för!
Jag har nu googlat runt lite på 'votivljus'.
 Hittade några som sålde såna.
Kan skicka efter om jag nu inte hittar i nån butik.
Men jag vet att jag sett dom nånstans men minns inte var...

Trevlig Helg alla ni som kikar in idag!
KRAM
från
mig!

19 kommentarer:

Bea sa...

Hi, hi ...fin posering och välförtjänt att få visa sig i dagstidningen :)
Ha en trevlig kväll! /Bea

Frøken Solhat sa...

*SMILER* - hvor ern han sød Helena ;0)

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan Helena !

Grattis till både Sigge och Dig.
Det var ju roligt. Jag delade med FB.
De behöver se en vacker hund.samt blogg.

Trevlig helg.

Kram Mi

Lyckans lilla hus sa...

Naaaw, vilken goding han är Sigge. Helt majestätisk sitter han där ;). Härligt! //Kram Marie

Katarinas trädgård sa...

Tänk att Sigge skulle få en karriär som fotomodell! Men det har ju du som hans mamma vetat hela tiden!
Din ljuskrona är ju så snygg, hoppas du hittar bra ljus till den, jag tror jag såg såna i en affär i Trelleborg(!), men det var kanske inte till så mycket hjälp, sorry...
Kram
Katarina

Anonym sa...

Åh han är ju för skön, din Sigge! Fler borde anamma hans avspända stil, så skulle vi ha ett friskare sammhälle helt klart! :) Kram från Hanna

Lizettes Krypin sa...

Hej.
Nämen så trevligt och överraskande.

Nette sa...

:0) Giv charmetrolden en hundkiks fra mig!

Hélena sa...

:-) Han ser ju för skön ut, klart han ska vara med i tidningen! Tack för tipset med Löta, det stället hade jag glömt bort. Har aldrig varit där men kollat in deras hemsida några gånger. Måste genast in och spana igen.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Tina sa...

Gullehunden!

KRAM på er båda två

Isas Trädgård sa...

Underbar bild på Sigge !!
Tack för tipset till krukorna !

Ha det så gott !
kram/Isa

samson sa...

Kul att den fina bilden på Sigge kom i tidningen,undrar om jag inte har sett ljusen på Anna K
ha det så gott
maggan

Lantis tantiz sa...

Ja så söt han är, jag såg han allt i tidningen.

Lantis tantiz sa...

Kika in hos mig, jag har något åt dig där =) !!!

Susie på Stjärnarve... sa...

Kul - och en underbar och härlig bild!

Birgitte sa...

Nej, hvor er det sjovt, at Sigge var med i tidningen, kan godt forstå du blev glad!

Sallys hus sa...

Hahaha...jag döööööör!!
Meeen ååååå så kuuul!!
haha...hamande bästa bilden i tidningen...du skulle ha filmat honom o lagt ut på y-tube...fniss...den skulle få enmiljard träffar...hahaaaa...
han är för skön...;)
Ha en skön söndag!
kram Katarina

Fia sa...

Vilken snygging! Underbar bild tycker jag :-)

infing sa...

Sicken härlig kille!!
Där sitter han bra :-)