tisdag 25 augusti 2020

Röjning & lite förändring

Kattamarant

Måste bara visa Kattamaranten som är ny för mig.
Med en grön glaskula, de är fina ihop tycker jag 💚

Idag fick jag ett ´röjarryck´ 😅
Jag fick en idé för några dagar sen att jag skulle möblera om i bodegan lite.
Men så har jag velat fram & tebaxs trivs som det är 
men är ändå kul med lite förändring.
Sensommaren är perfekt för röjning då det inte är så mycket annat att göra.


Här ville jag förändra lite trött på lådorna & alla grejer...


Jag har 3 symaskinsunderreden ...
Tog bort lådorna & alla prylar & flyttade en bord hit.
Hade en rostig skiva som jag hade sett framför mig skulle stå på bordet mot väggen
 & bli en snygg bakrund till växter. 
Så här vart det.
Inte vart det som jag tänkt mig men jag är nöjd ändå 😊


Här tycker jag inte det behövs ändra någonting.
Plättarna i luften är så läckra i motljus!
Men jag behövde hitta en ny plats till mina myrtenträd 
som behöver lite mer luft kring sig har sett att de varje sensommar får lite sotsvamp.

 

Så de får stå här hoppas de nu slipper sotsvampen.
En massa saker har nu fått andra platser & 
en del ställde jag undan de kommer säkert till användning nån annan stans.

Det är kul men förändring & jag känner mig nöjd med mitt dagsverke ✌

KRAM från mig!

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint! Vilken fantastisk palettblad också :) Nu fick jag inspiration till att fixa lite själv...
Kram från Titti