torsdag 10 februari 2022

Trädgårdstider ny säsong

Foto Mattias Ankrah SVT 

Trädgårdstider

Är äntligen tebaxs!
Jag har fått förmånen att förhandstitta på säsongens första avsnitt.
Det var riktigt trevligt att kasta sig in i våren.
För det är tidig vår i det 1:a avsnittet.

Foto Mattias Ankrah SVT

Tillbaka i Torstens trädgård. 
Vi får se ett nytt projekt som blir riktigt snyggt!
Jag vill inte avslöja för mycket men jag kan säga att
det blir en riktigt läcker plats en känsla av historia redan från början.

Pernilla röjer i perenna rabatter 
lite sådär i slowmotion & ser efter hur växterna klarat vintern.
 John hjälper till & Pernilla ser lätt oroad ut fniss snabbt ska det gå 😅
Tareq lagar mat på fjolårets grönsaker som förvarats i jordkällaren 
om de nu klarade den stränga vinter det är frågan?!

Pernilla gör arrangemang av tulpaner & grenar.
 Ett riktigt feelgood avsnitt som fick fick mig att bli riktigt inspirerad.

Missa nu inte premiären 22 Februari 🌻

KRAM från mig!

3 kommentarer:

Maribel sa...

Hej Helena!
Nej, dem vill man inte missa. Ett härligt gäng.
Ha det gott /Kram Marika

boy sa...

I think this article is useful to everyone.
ลําดับไพ่ใหญ่สุด ป๊อกเด้ง

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Vilken härlig teaser du skapat :) Det togs ner ett kastanjeträd här förra våren och jag använde grenar i flera buketter. Så vackra! Och då tyckte jag det var synd att man tog ner det. Men det var inte mitt beslut... Jag vill gärna ha grenar som är fina att driva bland vårlökar.

Kram, Carina