onsdag 8 maj 2019

Sillsallad de luxé!

Nämen nu hörrni är det gudagott att vara i min trädgård särskilt på baksidan.
Där är sillsallad planteringen någonting som får mig att bli sååå lycklig.
 Jag rent av ler fånigt, ett lyckopiller är vad det är 😍


Så himla ljuvlig fint alltså med alla färger! 


En Kejsarkrona blommar för allra första gången det är så många år sen jag köpte den att jag helt glömt av den
 Men nu så 💛



Jag gillar alla färgerna här orange, gult & rött ihop!


Såna här gula med röda strimmor är lite av en favorit. 
När det slår ut sen alltså då ni 😍


Man kan inte bli annat än superglad av en plantering som denna ! 

TACK för att du kikade in. KRAM från mig!

Här hittar du mig på --> Instagram
Där finns en film från ´sillsalladsplanteringen´ ibland mina ´höjdpunkter´i profilen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har ett litet paradis där Ni bor. Vilken fägring alla årstider har sin tjusning. Bra jobbat.

Rost och rädisor sa...

Ja, verkligen en rabatt man blir glad av! Många lökar du petat ner. Jag har bara ett par potatiskorgar som jag planterat i och tittar på den varenda gång jag går förbi.
Allt gott och kram
/Anette

Maribel sa...

Hej Helena!
Vilken otrolig blomning, färgsprakande och vackert.
Ha det fint /Marika

Carina sa...

Exakt och ett vackert rött tak över också. Sillsallad gillar jag inte så namnet känns inte så bra dock men planteringen är ljuvlig :)

KRam, Carina