lördag 17 november 2018

Dany´s Home äntligen har har jag varit där!

I somras nån gång upptäckte jag ett trevligt Instagram konto som tillhörde en ´butik´ nämligen --> DANY´S HOME
Jag tänkte att säkert är det i Skåne nånstans som vanligt när jag hittar nått som lockar så väldigt 😍
Men se det var det inte utan i Norsborg det är inte alls så långt att åka ju bara 10 mil så då började planer smidas om ett besök med likasinnade. Igår vart det så av!



Jag, Marie, Lotta & Marie tog en roadtripp i det vackra soliga vädret. Tokladdade kan jag väl säga att vi var & shoppingsugna.



Butiken är i en lada. Så mysigt med så mycket fina saker vi gick varv efter varv för att inte missa någonting.



Precis såna grejer som jag gillar rostigt, plåt & gamla grejer om vartannat.



Maxat med prylar!



Blir så mysigt när gammalt & nytt mixas 😍



Jag köpte 2 vattenkannor till mitt ´Crazy Corner´ de får stå här vid den fina röda stegen jag fått av Marie en av damerna i ´LOT Ladies on Tour´ så länge.

 Vill du läsa mer om Ladies on Tour så kika in här --> LOT & B&B goes to Dalarna!



Jag hade tänkt köpa mig en urna om vi fick plats i bilen. Så jag gick hela tiden runt till de andra damerna & sa : tänk på min urna, tänkt på min urna fniss Så nu äntligen har jag en urna som är tillräckligt stor! Detta var då inget spontanköp utan jag har letat ett par år nu & velat fram & tillbaka över vilken jag ville ha. Den skulle passa med de andra jag redan. Så nu känns det så bra så 😍 Med tiden ska den väl rosta lite det blir så fin så 😊

Vi stannade till & åt en god lunch på Hågelbyparken & så fick Mångfaldens Hus ett besök av oss oxå. Innan vi styrde kosan av hemåt till Eskilstuna. Vilken härlig dag!

TACK för att du kikade in! KRAM från mig!

Inga kommentarer: