tisdag 3 juni 2014

Trädgård med Bergius & lille mej & Sigge förstås!


Igår hade jag besök av Carina Bergius & Stina Järprud 
som skulle spela in ett avsnitt till 
Trädgård med Bergius.

Tidigare inslag kan man se via länken jag bifogar nedan.


Sigge var såklart med på sitt vis kan hända lite i vägen med ;)

Det var så roligt att få gå runt med dem & visa & dela med sig av allt som just nu är så fint.
Tiden gick fort jag kände mig inte nervös utan lugn & tyckte det var kul!
Jag har ju inte blivit filmad förut så det var spännande att se hur det gick till .
Har ju ingen dialekt heller när jag pratat så det blir nog bra fniss

Jorråsåatte som vi säger i kära Eskilstuna :-D



TACK för en härlig dag Carina & Stina.
Lärde mig oxå att en mygga inte bara är en sån som sticks.
Myggan var mikrofonen som satt på blusen fniss


När de åkt var vi så trötta....
Men glada över att fått vara med!

Tänk detta bloggande vad det händer spännande saker tack vare det :-)


TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

6 kommentarer:

Meta sa...

Vad spännande det låter måste hålla utkik eller om du skvallrar när det sänds. Det är kul att se de man bloggar med nästan som en familj blir man.
Ha en skön tisdag
Kram Meta

Rost och rädisor sa...

Kul att hamna på film.
Nu är det ett tag sen jag tittade in senast så jag har läst ikapp inläggen.
Så mycket roligt som hänt, pysslandet och tårtan.
Sen har jag aldrig sett en prickig snok förr, men det syns ju tydligt att det är en snok på det ljusa fläckarna. Tror de gör en hel del nytta i trädgården genom att käka möss och sork.

Ha det fint
Anette

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Va spännande, den filmen vill man se!

Kram :)

Trädgårdsflum, Ewa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Godastunder-tokigaidéer sa...

Låter som ni hade en toppen dag, härligt.

Kram Anna

Tittis trädgård sa...

Du är modig du, som vågar stå framför kameran! Måste ha varit en spännande dag. Det ser man ju på Sigge. Han ser helt slut ut. Ta nu och vila upp er lite efter pärsen/ Kram Titti