söndag 5 juli 2020

Regn idag & då passar jag på att..


Idag regnar det  & ska göra det hela dagen.
Jag har börjat min semester men ingen sån känsla har infunnit sig än.
Kanske den kommer imorgon då en ny veckan tar sin början.

Efter en promenad med Dirren i regnet tar jag en kaffe vid köksbordet.
Funderar över vad det var jag skulle göra när ledigheten nu börjat & vet ni jag kommer inte på någonting alls fniss 


När det nu ska regna hela dagen passar jag på att ställa ut mina krukväxter för en uppfräschande dusch i ett alldeles förtjusande sommarregn 💦
Det gör dem gott! 

Ha de fint KRAM från mig!

3 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja tänk så skönt att ta dagen som den kommer...ingen stress eller planering! Mer av det tack :)
Härliga bilder du bjuder på av ett välkommet sommarregn!
Kram från Titti

Maribel sa...

Hej!
Det blev de nog glada för. Ett uppfriskande sommarregn.
Ha en skön semester.
Kram /Marika

Carina sa...

Ler gott - jag brukade också släpa ut växterna när det regnade på sommaren. Ibland fick de bo ute hela sommaren också. Funderade på semesterkänslan... Vet inte hur den ska kunna infinna sig och hur det ska kännas annorlunda eftersom vi varit permitterade hela våren.

Kram, Carina