måndag 6 juli 2020

´Crazy Corner` har äntligen fått mer färger!




1, 3,5 eller 7 ja det är ju den ständiga frågan? 
Jag vill ha mer färger vid mitt ´Crazy Corner` vid växthuset.
Redan förra sommaren beställde jag sidenband för att göra färglada vindspel.
Men en av färgerna jag verkligen ville ha nämligen orange fanns inte..
Då tappa jag lusten & banden har legat sen dess. 


Men nu så satte jag igång i alla fall.
Kanske hittar orange satinband med rätt mm mått senare.


Beställde även 3 ringar i olika storlekar.
Sen klippte jag till banden i 50 cm. längder.
Gjorde en ögla som jag trädde ändarna igenom & drog till.
Använde fisklina en ganska grov sådan till upphängningen.


Jag tog S formade krokar som jag hängde dem på & sen upp i busken
 som är ett blodplommon prunus cerasifera ´Nigra´.
Nu är det mer färg vid mitt ´Crazy Corner´💚💛❤️

KRAM från mig!

Inga kommentarer: