tisdag 4 december 2018

Ett auktionsfynd får nytt liv!


För en tid sedan kanske det var tidigt i våras 
så budade vi hem denna gamla tvättmaskin. 


Jag hade sett tvättrumman
 & såg genast potentialen till en fin annorlunda trädgårdsprydnad.
Samt ytterligare 2 kärl att plantera i fick vi ju på köpet 😉


Kunde verkligen bli läckert kände jag när vi fick hem den.


Vi la ut tvättrumman i trädgården.
Jag tänker mig att den ska ärja med tiden.


I höstas såg den så här fin ut omgiven av alla trädgårdens färger.


Nu har den fått belysning!
En ljusslinga har ´han den ende´ köpt & lagt i 😍
Åhhh så himla fränt & läckert alltså jag är helnöjd  🌟👌🌟

Det finns en liten rolig historia kring detta köp 😆
En av damerna i vårt härliga gäng som reser tillsammans dvs.
 LOT Ladies on tour & hennes man brukar oxå kolla på samma auktions sida som vi.
Mannen sa:den gamla tvättmaskinen lär väl ingen buda på!
 Vad ska man med den till?!
Vännen sa : Joho det tror jag det är säkert att nån som gör! 
Och hon fick rätt det var vi som gjorde det ha ha ha 😅

TACK för att du kikade in1
KRAM från mig!


Inga kommentarer: