onsdag 5 december 2018

Mysförmiddag på Åsby Hem & Trädgård

Idag har jag varit på Åsby Hem & Trädgård med min vän Catrin 
en av de rara Acchlejorna.

Där fanns det mycket fint kan ni tro!
Så mycket vackra saker som jag vart sugen på meeeen
#jagskaingetha ju 😝


Mässing är ju så populärt nu & jätteläckert 😍



Jag får ju lust att byta ut en hel del hemma.
 Men jag har en hel del ärvda ting & möbler som betyder mycket för mig. 
Så det blir inget av med det! Kul & inspirerande att strosa runt där hur som helst!


Vart supersugen på dessa ljusststakar för värmeljus åh... 
Ångrar nästan att ja ej köpte dem...


Så underbart med grönt nu till Jul.
 Jag tycker de är duktiga på att bygga miljöer på Åsby Hem & Trädgård!


De här stjärnorna faller nog många för i år kan jag tro 👌


Frän påfågel! Kroppen är lika ´hög´som mig den är stor alltså! 


Med mig hem hade jag en julstjärna i aprikos.
Nu får jag bassning för det av alla som säger att man av miljösjäl inte ska köpa dem.
Har inte haft nån på så många år att jag inte ens minns när.
Ja så nu har jag en iaf. & får stå ut med mitt dåliga samvete...

TACK för att du kika in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: