fredag 2 november 2018

En mysig dag med LOT!

Idag har jag varit på tur med LOT Ladies on Tour 💃💃💃💃
Kl.9 imorse startade färden mot Evas Lilla Bo som ligger ungefär en halv mil utanför Köping på landet. Där har vi varit förut men det är alltid värt ett besök!

 
Jag minns första gången jag var här. Jag tänkte oj det var inte stort. Men väl inne eller man börjar ju ute så finns det hur mycket som helst att kika på. 

 
Denna rara tomte gjorde att vi kände oss välkomna!

 
Utanför butiken fastnade jag för dessa fina ugglor.

 
En hel del rostigt som jag gillar 😍

 
Inne i butiken finns det grejer må ni tro uj uj uj Högt som lågt & mitt emellan 😉

  
Julen har kommit till Evas Lilla Bo & nog känner man ett litet sug efter att börja köpa lite nytt till jul & pynta med 🌲

 
Varsin kasse fick vi med oss hem trots mitt motto #jagskaingetha så är en av dem min 😇 Imorgon ska jag piffa i trädgården med mina inköp för det var mörkt när jag kom hem.

Nu for vi vidare till Westerqvarn där vi intog en väldigt god lunch till ett mycket bra pris.
Det fanns massor av fräscha sallader, dressingar & gott bröd samt en jättegod majsoppa som intogs innan huvudrätten. Jag åt fisk 😋 Rekommenderas! 

 
Mätta & belåtna åkte vi så vidare till Strömsholms Slottsbod. Självklart gjordes en hel del inköp av oss även där. Det går bra nu med mitt motto #jagskaingetha 😝 Ja men vad ska man göra när det finns så mycket fint man bara måste ha ju 😎
Jag köpte bla. så söta tovade möss som jag ska fota i dagsljus & visa så får ni se 😊 Bla. tänker ni ja nått mer vart det men det ska jag ge bort så inte ett ord yppas om det här ånej 😑😜
Nu var det så dags att åka hemåt till Eskilstuna där vi skulle fika & planera en ny resan med LOT och B&B i sommar!



Gofka de luxe som alltid när vi träffas 😋 Marängtårta med lemoncurd, grädde & bär mums alltså tänk vad man orkar äta när man väl anstränger sig fniss 😛



Guu vad bra det går att fota inne nu när det blir mörkt så tidigt 😏 Aja får bjuda på den här är vi alla Ladies i alla fall 💃💃💃💃
Nästa års Ladies OTour resa blir åt Norrland till ska bli så kul! B&B får följa med såklart fattas bara vilka ska annars stå för Bär & Betala på touren ha ha 😜

TACK för att du kika in KRAM från mig!

Inga kommentarer: