lördag 18 augusti 2018

Crazy Corner i kvällsljuset.

I mitt `Crazy Corner` är det är det en härlig varm atmosfär 🤗 Det är en avslappnad känsla, lekfull med färger som piggar upp. Där är rött❤️gult💛orange🧡 & grönt 💚
Jag älskart 😍

Den mörkbladiga busken är Prunus x cistena 

Här kan jag få utlopp för behovet av färger & att spåra ur lite 🤪 Kvällsolen löves it 😍



Kryddtagetes i många gamla hinkar jag använder dem till bakverk 🎂

Tagetes `Strawberry Blonde` har fått tillbaka sin växlande färger efter den långa hettan. Då var alla blommor gula. Den höga är `Linnetagetes`.

I `Crazy Corner` odlar vi chili 🌶 & spetspaprika. Hallon, amerikanska blåbär, månadssmultron & röda vinbär i gamla zinkbaljor. Här sitter jag på kvällarna i kvällsolen som är  är magiskt 🙏🏻



I `Crazy Corner` där får fantasin fritt spelrum. Plåthunden `Ralph` smälter på nått sätt in ibland plåtskrot & dahlior i pigga färger 🌸🌼🌺

Nästa år vill jag ha fler solrosor här🌻🌻🌻 Ja nog drömmer jag lite redan om nästa sommar ☀️ Vad ska jag så. Vilka dahlior ska få komma igen? Tagetes ska det bli nån mer sort av 😍 Nån mer chili oxå ja planer smids ...

TACK för att du kika in. KRAM fråm mig 🤗

Inga kommentarer: