tisdag 14 augusti 2018

`Gula Karin` höstrudbeckia.

När jag var på Hildas Holm bestämde jag mig! Nu ska hon hem till mig igen `Gula Karin`🌼


Påfågelsträdgården som senare under säsongen kallas `gula trädgården` hade som en häck runt med `Gula Karin` så kallade mormor dem så för mig heter de så 🌼


Jag har haft dem för länge sedan men så fick jag för mig att hur fina de än var & hur mycket jag än uppskattade att ha dem inne i vas. Så passade de inte in i min trädgård. Bort skulle de & orange nejlikrot & perenn solros 🌻
Åren har gått .... Jag började känna att min trädgård var lite väl färgstämd 🙄 Började sakna färger. Vart skulle jag kunna få in färg funderade jag 🤔 Så kom jag på det! Vid växthuset där kunde gå loss med färger. Så kom mitt `Crazy Corner` till😁
Jag bara älskar gult, orange, rött & där kan jag gå bananas 🤪i mitt Crazy Corner` vid växthuset 💛🧡❤️


Så kära `Gula Karin ` välkommen tillbaka 😍
Kolla in mitt Crazy Corner & här Crazy Corner 🧡❤️💛💚
TACK för att du kika in. KRAM från mig! 

Inga kommentarer: