tisdag 21 augusti 2018

Trädgårdsloppis i en ljuvlig trädgård vid vattnet!

Under den gångna helgen var jag & `han den ende` på trädgårdsloppis hos vänner.


Det var många som kom för att fynda & alla intäckter gick oavkortat till Bröstcancerfonden 💞


Såklart passade alla på att strosa runt i den ljuvliga trädgården som ligger vid vattnet 💚


Köksträdgården prunkade.


Och sittplatserna är många. Alla hade med sig eget fika så det var bara att slå sig ned någonstans ☕️🍩


Trots att jag varit i denna trädgård många gånger så upptäcker jag nya saker varje gång.


Odlarglädjen är stor 🌱🥕🥒🍅🌶🍓🍏 Så härligt med vattnet så nära inpå.


Rejäla blomsterplanteringar överallt 🌸🌼🌺


Och här en av de mysiga sittplatserna med utsikt över vattnet 😍
Jag fyndade ett par lerkrukor & en gammal kaffeservis så jag kände mig nöjd när vi så småningom åkte hemåt till vår egen oas 😍

TACK för att du kika in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: