söndag 21 augusti 2016

Återbruk jag gillart!

Det finns en del skrot här hemma. Eller skogsfynd som min vän Catrin kallar det. Hm ja nog är det fynd allt men lite skrotigt fniss För ett par veckor sedan kom hon hit med ett par skogsfynd bland annat någonting som såg ut som ett fönster.

SONY DSC

Det var tanken jag som kom till mig när jag började fundera på vad jag skulle göra med den.

SONY DSC

Eller hur ett fönster utan glas nu var det bara att hitta en plats till det.

SONY DSC

Och då kom jag på att jag fått en gammal foderkrubba en gång i tiden. Den skulle bli blomlåda! Japp så fick det bli.

SONY DSC

Här i den naturliga lunden där vi matar fåglar året runt kan det vara mysigt att slå sig ner en stund ibland. Det vart lite rumskänsla där nu tycker jag.
TACK för att du kikade in till mig en stund. Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.

Inga kommentarer: