torsdag 21 april 2016

Drömhem & Trädgård!


Hej alla ni som så troget följt mig under de ca. 5 åren jag bloggat.

Från & med nu bloggar jag för tidningen Drömhem & Trädgård!
Jag är jätteglad för detta & det ska bli så kul!


Jag hoppas innerligt att ni fortsätter kika in till mig där.
Hela min blogg med alla inlägg & alla era kommentarer genom åren &
 alla glada tillrop som betytt så mycket för mig är nu flyttade dit.

Jag kommer skriva precis så som jag alltid gjort.
Med samma humor & fniss & så som jag är .
Ja det blir då ingen ändring på det.
Dirren kommer vara med på ett hörn som vanligt han är ju alltid med mig i trädgården!
Jag kikar in till er som bloggar i vanlig ordning jag hittar ju till er ;) 

hjärtligt välkommen in på ny adress men med samma namn på bloggen


Jag hoppas att ni känner igen er!

KRAM 
från 
mig!
På återseende! 

6 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Grattis Helena så roligt !!
Klart jag kommer att följa dig på Drömhem & Trädgård - lycka till !
Ha det så gott !
Kram/Isa

IlCalesse sa...

Helena, mi trovo qui per caso...
Il tuo blog è incantevole!
Ciao:)
Luci@

Lotta sa...

Grattis och så roligt. Kommer definitivt att fortsätta följa dig.
Ha en fin vecka /Lotta

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt!
Här i Wales har våren kommit och detär så vackert!
Lycka till!!!

Linda sa...

så gøy:):) gratulerer:)

A Casa Madeira sa...

The pictures are beautiful!
I love it.
Janicce / Brazil