tisdag 31 januari 2023

Färgade glasvaser till dahliorna.


Nu är jag redo för ännu en dahliasommar!
Har länge letat vaser som inte för höga då många sorter har korta stjälkar.
Många vaser har jag redan såklart men jag ville ha några som inte var så vida upptill.


Nu har jag så hittat ett gäng.
Frågan var som alltid 1, 3, 5 eller 7 st. 😅


Ja man vet inte svårt att bestämma sig...

Affari of Sweden

Men dä vart 7 st. enligt mitt motto: man ångrar bara det man inte köper😇
De gröna ska vara i bodegan i sommar ibland allt annat grönt glas.


Känner mig nöjd med dem 💛
Plockade in körsbärskvistar då grannen tagit bort 
en del grenar på ett vildkörsbär så då passade jag på. 

KRAM från mig!

1 kommentar:

Maribel sa...

Hej Helena!
Så snygga vaser, både färgerna och formen.
Tråkigt att ångra sig efteråt, så du gjorde helt rätt som köpte dem.
Kram Marika