måndag 8 mars 2021

Ännu ett auktionsfynd!



Nejmen nu har vi gjort ännu ett fint auktionsfynd 😍


Asså de passar ju precis ihop med alla gröna kulor i bodegan! 
Får se sen då vart de ska placeras snö väntas ju så de får stå på bordet så länge.
Dessa bakslag på våren de vet man ju kommer alltid...


En vän rensade i sin ´gammelhörna` då gäller det vara med.
Jag ´villhöver´ alltid mer gamla saker det är tydligt 😉

Stora plastkrukor är bra att ha tex. till mina itusågade tunnor. 
Och en orange lie till ´Crazy Corner`den kunde jag inte motstå heller. 
Vattenkannor kan man ha för många tror inte det 😇


Denna loppisfyndade kopparskål börjar bli som värsta Tage Andersen prylen ju!
Älskar när det blir ärjat den har tagit några år på sig men nu tar det sig!
Jag låtsas att det är en  Tage design helt enkelt den skulle lätt gå som det 😝

KRAM från mig!
 

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Men vilka fina fynd!! Underbar grön färg också!! Ja koppar som får den där ärgade färgen är det bästa...sååå snyggt :)
Lördag igen, ha det gott.
Kram Titti

Maribel sa...

Hej Helena!
Snygg färg på flaskorna. Tur att vännen rensade, mycket användbart.
Ha det gott /Kram, Marika