tisdag 18 december 2018

Så kom då snön & med den ljuset.

Nu har snön kommit & den verkar bli kvar över jul.
Med det kan ju ändra sig.


Det är hur som helst jätteskönt med ljuset som kommer med snön.
Allt får konturer igen.


Pyntet syns mer.


Det är så mycket roligare att strosa runt i trädgården när det är snö.


Plåthunden Ralph stirrar på mig ha ha 


Jag tycker det är så fint med 'sommarminnen' i trädgården 😍


Den färglada belysningen är snötäckt & det ser så mysigt ut på kvällen 😍

Idag har jag fått hem pappstjärnorna jag skrev om i ett tidigare inlägg.
Min svägerska har gjort dem till mig & jag ska nu sätta upp dem i kökstaket som planerat.
Det kommer bli sååå fint det är jag säker på! 
TACK för att du kikade in.KRAM från mig!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jag älskar ditt pynt i vinterskrud 😊 mer trädgårdspynt till folket !
Kram och god jul om vi inte hörs <3

Ingrid sa...

Hvor smukt med sne, her i Nordsjælland er det gråt, gråt, gråt.
God jul.