onsdag 18 juli 2018

Trädgårdsbloggare att följa!

Idag vart jag tipsad om att jag hamnat på en lista över grymma bloggare 😝
Expressens LEVA & BO har listat 10 trädgårdsbloggar & tänka sig att 3:e på listan är jag 🤗


Viktoria Skoglund är en grym inspiratör som jag följer troget. Hon utstrålar sån härlig energi som jag finner väldigt inspirerande på mer än ett sätt.




En annan blogg på listan jag följer är Gardenflow  & Isas Trädgård. Det har jag gjort i sen jag började blogga. Har även träffat dem riktigt rara tjejer är det som har så mycket bra ideér att inspireras av . Isas trädgård har jag besökt 2 gånger 🌻


Jag är stolt & glad över att hamnat i detta sällskap av inspirerande bloggare eller grymma som det stod 😎 Jag e grym 🤪
Resten av listan finner du här ➡️ 10 Läsvärda bloggar
TACK för att du kika in. KRAM från mig 😍
psst här finns fler trädgårdsbloggar samlade ➡️ Trädgårdsfägring

Inga kommentarer: