söndag 20 mars 2016

Snart så...


Idag har jag passat på att rensa lite mer i trädgården då Dirren var med sin husse på långpromenad.
Jag kände att om jag ska bli något sånär färdig nån gång innan alla lökar mm 
är på väg upp så måste jag vara själv i trädgården en stund.
Det är så väldigt besvärligt & tidsödande att ha den lilla sötnöten hängandes i krattan fniss.
Det är så trist när man raffsar sönder julrosknoppar, lökar mm 
Allt är verkligen på G så jag ville verkligen bli klar nu!
Och det är jag snart men såklart finns det precis hur mycket som helst att göra fortfarande.
Lite mer valpjobb om man säger så ;) 


Han är verkligen söööt!


Nu är han hemma igen & sover sött i sin säng.
Nya tag i trädgården om en stund då ska jag påskpiffa lite.
Den här kopparhinken budade 'han den ende' hem på auktion förra helgen.
I den har jag satt påskris & så testar jag med fjädrar får se hur länge de får vara i fred ha ha
Nu ut i solen!
Ha en fin fin dag alla ni som kikar in..
KRAM
från
mig!

2 kommentarer:

Meta sa...

Ja men du hur söta de än är så kan man behöva ha egen tid med. Koppar är bra mot sniglar så jag tänker satsa lite på det i år som test hoppas det är rätt.
Ha en fin och skön vecka
Kram Meta

Hatty sa...

Hej! Vilken fin tupp! jag älskar rostiga pryttlar så en sådan hade passat bra hos mig. :)