måndag 23 mars 2015

Vinnarna av biljetter till Nordiska Trädgårdsmässan!


Sommarsalong är temat på Trädgårdsmässan i Älvsjö detta år.
Det känns som ett väldigt bra tema. 
Man  kan överföra de idéerna till trädgård, kolonilott, sommarstuga & balkong.
På tal om balkong....
För att vinna biljetter till mässan bad jag ju om att ni skulle beskriva er drömbalkong.
Känsla/stil, färg/färger & krydda eller grönsak som ni inte vill vara utan.

Vad många härliga balkonger jag sett i mitt inre när jag läst om era drömbalkonger.
Riktigt inspirerande det vill jag tacka er alla för!


De 2 lyckliga vinnarna av varsin biljett till mässan är...
Trumvirvel .....
lou@kalkugnstorp.se 
&
 Malin  ztefi@hotmail.com

GRATTIS till er båda!
Jag mailar biljetterna till er.

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

2 kommentarer:

Meta sa...

Grattis till vinnarna.
Då kanske vi ses i Kista på fredag går jag
Ha en fin vecka
Kram Meta

Annika Christensen sa...

Hoppas vi ses.
Jag är i minglet hela torsdagen så ring en pling så jag får kram dig!!!
Annika