torsdag 15 maj 2014

Vilken dag har det varit hela dagen?



Det har varit en trevlig dag!

Först en vanlig dag på jobbet sen kom ett gäng trevliga trädgårdstokar på besök.
Rundvandring i trädgården & så det obligatoriska "gofikat"

Som bestod av tårta från stans bästa konditori ;-)
Uppehåll hela dagen ja lite sol faktist på kvällen när vi satt i "Sigges Bodega"
Lite smått kulet men med filtar & glada skratt så härdade vi ut!


Jag fick så fina anemoner av Ulrika 
Ska fota dem i helgen det var 3 st.olika till min "lilla" samling ;-)
TACK tjejer för en trevlig stund!

Undrar jag om det inte är dags för en tur till ZETAS idag jo så får det bli!
Jagskaingethajagskaingethajagskaingetha ;)

TACK för att du kikade in en stund till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Wow, så trevligt med trädgårdsbesök och riktigt få "nörda" in sig riktigt i allt vad växtlighet innebär.

Ha en bra dag!

Camilla J

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Har du fyllt år! Grattis i så fall! Funderar också på Zetas idag, kanske vi ses.

Kram :)

Meta sa...

Så härligt att solen lös på er och att ni kunde njuta lite av varandras sällskap i bodegan
Här vräker regnet ner just nu.
Ha en fin dag
Kram Meta

Birgitte sa...

Hej Helena. Det var vist en god dag, herligt med besøg!

Lenas trädgård sa...

Jaha! Vad köpte du?! hihi, känner andra, som jag känner mig själv!
"Mamma! hur mycket köper du växter för per månad?!" ...undrade dottern häromdan. Jaa...rätt mycket...Men jag tycker ju om att förgylla trädgård och min omgivning!
Vilka härliga vaser i fönstret!
Ha en härlig helg!
Lena