tisdag 21 januari 2014

Solutesolinnesolisinne!


Japp så är det!
Sol ute sol inne sol i sinne!

Ampellilja

Det är bråda dagar nu massor att göra.

Jag har inte tid att dagdrömma men vad gör jag?
 Jo jag drömmer om sommarens trädgårdsresor.
Japp det dröms, planeras, förfrågningar skickas än hit än dit.

Det kommer blir en härlig sommar.

 Med många trädgårdsbesök,träffa likasinnade trädgårdstokar.
 Både som sällskap på resorna  & de som besöks.
God mat & gofika :-)
Nya solhattar kommer alldeles säkert inhandlas.

Jag LÄNGTAR!!!!
Vi kanske ses?

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag så glad för.
KRAM
från
mig!

7 kommentarer:

Meta sa...

Ja jag får nog bara drömma jag hela sommaren, här blir det att vara hemma och rehabilitera sig efter en operation. Önskar dig en fin vår och sommar och många goda upplevelser.
Ha en fin dag idag med
Kram meta

Törnrosa sa...

Tack för att du ger oss bloggvänner lite sol i vardagen. På många sätt.
Du är mycket välkommen till mig och min trädgård i sommar om du har lust, tid och vägarna förbi.
Kram

Birgitte sa...

Hej Helena. Ja, hvad skulle vi gøre uden drømmene. I år skal vi være hjemme, så jeg håber på masser af sol i haven!

Annika Christensen sa...

Vad vackert! Ser skönt ut att sitta där i soffan.En plasts som hade passat mig perfekt.
Kram till dig från mig
Annika

AnitasVäxtkraft sa...

Kan undra vad de som inte har trädgårdsintresse drömmer om i dessa dagar?

Anita

Veronica sa...

Det är verkligen drömmar att se fram emot! Så roligt det kommer att bli :)
Du glömmer väl inte att jag (vi) blir "frimedlemmar" i TRIM under sommaren va?

Ni är så välkomna så :D

Stora vårlängtankramar //Veronica

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Ja, det gör vi! Vilken mysig hörna! Här dröms det också. Högt och lågt haha…

Kram
Charlotte