tisdag 31 december 2013

Nytt & fräscht!



Ett nytt fräscht år med nya möjligheter har vi nu framför oss.
Det är välan härligt?!

Året som gått har varit händelserikt på många sätt & vis för min egen del.
Mer än så kan jag inte förtälja just nu...

Men jag har lärt mig massor av nya saker & inte varit feg utan sagt ja till det som känns roligt!
Lärt mig att lyssna till mig själv hur det känns i "magen" & litat på den känslan.
Ni vet den där känslan man kan ha men som man inte alltid lyssnar till....


Så nu kommer det nya året som jag ser fram emot jättemycket det gör jag alltid.

Om inte annat så börjar det nya trädgårdsåret i morgon :)
Jag tänder växtbelysningen på glasverandan & täcker klätterrosor i utsatt läge med jutesäck.

Så börjar jag alltid mitt nya år i trädgårdens tecken.
Nyårslöften har jag inga utan jag fortsätter i samma stil.

Solhatt på hörrni!!!

TACK alla ni som tittar in till mig!
Det betyder mycket för mig :)
Och alla hälsningar tack ♥
KRAM
från
mig!


12 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Gott Nytt År önskar jag er.
Kram/Gunsan.

Meta sa...

Det är lika spännande varje nytt år. Vad skall hända nu, hur kommer vädret att bli, ja allt det där som ingen kan styra över direkt.Det är rätt skönt att bara vänta och uppleva
Önskar dig ett Gott Nytt År.
På återseende 2014
Kram Meta

Törnrosa sa...

Gillar din "solhatt" på - löftesrikt - och gillar din fina nyårsbild. Gott Nytt År!
Kram från Törnrosa

Annika sa...

Önskar dig ett gott nytt trädgårdsår 2014!!!
Kram Annika

Birgitte sa...

Rigtig godt nytår, Helena og tak for 2013, glæder mig til 2014.

Annika Christensen sa...

Hej rara du!
Jag har bestämt mig för att leva på känslan hela nästa år. Skall bli skönt och lämna det gamla bakom sig.
Man får dubbelt så roligt när man gör det.Jag vet för jag har gjort det förut. Tappade bort mig lite i år känns det som.
Kram och tack för iår.
Så ses vi på det nya året.
Kram
Annika

Cilla sa...

Gott Nytt trädgårdsår till dig!

Cilla♥

Kristinas oas sa...

Gott nytt trädgårdsår!
Kram Kristina

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar
Katarina

Parkvegens Hageglede sa...

Godt nytt år... ser frem til å lese dine fine blogginnlegg også i 2014!

susanne sa...

Gott nytt trädgårdsår! :) Susanne

Lotta sa...

Oj, nu vill jag se bilder från din glasveranda... alltid lika läcker. God fortsättning!
Kram