fredag 13 december 2013

Intensiv & rolig dag!



Denna bild är från mitt jobb i morse.
Klockan är 05.30 & vi har redan öppet i butiken .
Normalt öppnar vi 06.00 idag är det Lucia  & då slår vi upp portarna tidigare.


Det var heelt galet många kunder de första timmarna.
Massor beställt intensivt & roligt!!!
Har ingen aning om hur många vi sålde med roligt hade vi :-D

Har ni ätit några  lussekatter idag?
Och hur många har jag stoppat i mig tro?

TACK för att du kikade in till mig.
KRAM
från
mig!

7 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Wow!
Jag har inte ätit någon lussebulle idag men en saffransmuffins.
Men om jag hade bott i Eskilstuna så hade jag nog kommit in och löpt ett par stycken.
kram
Annika

Meta sa...

Har ätit en längdskiva med saffran och apelsin idag. Vore jag som du skulle jag inte kunna äta någon alls.
det räcker med att se hela mängden så blir jag mätt.
ha en fin och lugn kväll efter denna rusch
Kram Meta

sharon sa...

oh my goddnes what I would give for this delightful morsels!!

sharon sa...

oh my goddnes what I would give for this delightful morsels!!

sharon sa...

oh my goddnes what I would give for this delightful morsels!!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Så härligt, det tar fram mång minnen från min bagar tid, det är många år sedan jag skolat om mig och saknar det innerligt ibland.

Kram Anna

Vivishagerom sa...

Her var det virkelig mye godt.

Ønsker deg en fin helg. Klem