lördag 30 november 2013

Gerillapyntare! ♥



Idag har vi besök av en gerillapyntare.


Det är en sån där liten en som pyntar hellre än bra...nämen fy så faster säger ;-)


I år har vi extra många kulor .
& glitter det ska vi inte tala om fniss.


Ja inte så tokigt även om den är liiite överbelastad :-D
Roligt hade vi spelade julmusik visslade hysteriskt till den.

När vi var klara så var det gofika & granen beundrades.
Man kan rätta till lite om man vill efteråt sa den 8 årige gerillapyntaren ♥

Ja tänkte faster då det kan man ;-)

TACK för att du kikade in en stund!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!



6 kommentarer:

Meta sa...

det är väl härligt så länge de vill vara med.Inte så illa.
Ha en fridfull Advent
Kram Meta

Veronica sa...

Haha! Gör om gör rätt! Ungar göra sig inget runt min gran... Och har aldrig gjort! Jag är envåldshärskare när det kommer till julgran!

Du med förstår jag!?

Men, vad tidigt du klär granen? Barrar den inte till jul?

Kram och trevlig advent!

Berit sa...

De är underbara de där gerillapyntarna de tar ut svängarna ordentligt:)
Jag önskar dig en helt underbar 1:a advent!!

Birgitte sa...

HIHI. Jeg måtte også le. Gerillapynteren har gjort et stort og godt stykke arbejde, mon hun opdager vist pynten ændrer sig lidt!

Millas Trädgård sa...

Väldigt charmigt tycker jag...men visst, lite korrektion kanske:)
Ha det gott!
Milla

Törnrosa sa...

Gerillapyntare ger glädje! Sen kan man ju alltid "fixa till" det lite efteråt...
Hej hopp!