onsdag 2 oktober 2013

Att se ut...kunde vara reklam för fönster!


Detta kunde vara ett reklam inlägg för fönster med det är det inte.

Jag ser ut i trädgården från olika fönster...
Längtar ut men får allt hålla mig inne några dagar.
Här vare förkylt....
Jag kan konstatera att jag har några fina vyer.


Från köksfönstret ser jag trolldruvan...


 Som är belyst på kvällen.
Hur läckert som helst!


Lilla köksfönstret.

Syrener som börjar gulna i bladen.
Snart ser vi varandra igen hej hej grannarna ;-)


Dörren ut i trädgården från hallen.

Här sitter Sigge på sin sittdyna.
Som han tar fram själv :)


Vardagsrummet mot framsidan.
Bergskörsbär som är belyst om kvällen urtjusigt är det!


Sovrummet mot den naturliga lunden.

Ja vi har fler fönster men nu får jag väl ge mig.
Man får roa sig bäst en kan när man är lite emlig & så ;-)

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
 mig!

10 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Mycket fint att se på har du.Sigge ser för go ut där han sitter.
Krya på dej.Kram.

samson sa...

vad häftig han är Sigge som tar fram sin sittdyna själv
mycket vackra vyer
krya på dej
maggan

Sussi.Sussinghurst sa...

så morsomt med lidt vindueskiggeri - det ser ud som om du bor ude i en skov, med alt det grønne :)

Razzy sa...

Har man dessa vackra vyer från sina fönster så skulle jag kunna vara hemma förkyld alla dagar om året :) så vackert.

// Eva

Plantebegejstring sa...

Så fin udsigt du har og fönsterne er smukke som indramning. Og dejlig, frodig og farverig have du ser ud i - kan godt forstå også hunden bare sidder og betragter:0)

Skøn dag fra Katinka

Tant Otteskrufv sa...

Med så fina utsikter kan du stanna hemma tills du blir riktigt pigg igen :)Underbar trolldruva som inte tappat bären.Vår tappar sina redan i augusti :(

Anonym sa...

Det måste vara svårt att slita sig från fönstren när man har så där fina vyer att titta på.Trolldruvan var helt underbar.

Ha en skön kväll, Lena.

Ela sa...

Those pictures are beautiful :)
Greetings http://kolorywogrodzie.blog.onet.pl

Katarinas trädgård sa...

Vilka superutsikter du har från dina fönster! Vad ska du ute i kylan att göra?!
Krya på dig!
Kram
Katarina

Luna Ek sa...

Härliga bilder från dina fönster. Det är så vi ser vår trädgård halva delen av året. Viktig aspekt för dem som ska anlägga en ny trädgård.
Trolldruvan är så fin och även Sigge förstås.