torsdag 19 september 2013

Så har det hänt sig igen...



Så har det hänt sig igen...

Varje år samma visa.
Från den ena dagen till den andra.
När jag njuter som mest..
 Suger i mig de sista av sensommarens solstrålar & underbara kvällar.

Eller var det kanske så att jag stoppade "huvudet i sanden" ?
Låtsades som att hösten var låååångt bort!


Hur som helst igår e.m & kväll slog det mig att nu är det då ingen återvändo.
Den är här nu hösten.
Varje dag  bär jag in krukor till vinterförvaringen.
Några varje dag innan frost varningarna börjar komma.

Noterar alla färgskiftningar & lite härligt känns det allt!
Känner mig nöjd med sommaren till skillnad från förra hösten .
Då väntade jag fortfarande på den när hösten kom kände jag mig lite snuvad på den.

Det gör jag inte nu så det känns OK!

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!




3 kommentarer:

Meta sa...

Ja så är det nu är den här, det känns bra tycker jag Har börjat kasta bort och plockat in blommor och det som inte tål vår svenska vinter,
Ha en fin fredag
kram Meta

Tant Otteskrufv sa...

Håller med, i år är det helt OK att hösten kommer "redan".Bara man nu hinner få in allt som man vill:)

Katarinas trädgård sa...

Usch, det känns jättejobbigt att man ska behöva oroa sig för frost redan. JAG VILL INTE! Jag vill ha mer sommar!
Gnäller,
Katarina