måndag 16 september 2013

Nu har det allt vänt...


Nu har det allt vänt idag är det höst.

Igår tog jag in ett par av pelargonerna till glasverandan om än motvilligt...
Idag känner jag att om jag bara tagit in allihopa skulle jag varit mer än nöjd idag 
då regnet hänger i luften mest hela tiden...

Zinnia

Så kan det vara & är så varje år jag velar hit & tid ska jag börja ta in det blir ju lite för varmt på glasverandan för dem...
Så nästa dag är så hösten här .

Suck jag tror jag läser min bok jag lånat på bibban & velar ett tag till :-)
Det har ju inte varit varning för frost....än...

TACK för att du kikade in till mig!
Lämna gärna en kommentar.
Det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

5 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Här regnar och blåser det ordentligt.Regn behöver vi blåsten klarar vi oss utan.
Kram.

Veronica sa...

Javisst, Så blev det!
Pang Boom! Och hösten kom...

Men det är lååångt kvar tills frosten kommer så du kan vela länge än :)

Kram

Charlotta sa...

Hihi, jag trodde du hade den mest exotiska pelargon på din veranda... tills jag såg att det var en zinnia du fotat. :D
Den är otroligt vacker.

Meta sa...

Trodde att höstrusket var här på riktigt jag men. I kväll när jag for till jobbet var det som bortblåst. nu är det lite svalare men skön luft i alla fall imorgon skulle det visst bli fint igen.
HÄÄÄÄÄrligt. Jag suger på karamellen länge jag kan
Ha det så gott
Kram Meta

Merja sa...

Vilken vacker Zinnia! Jag har också gått här och velat ang. pelargonerna. Ska de in eller ska de få stå kvar ute ett tag till...ute är dom än. Och idag kom det regn! Är ledig på torsdag och då får det vara färdig velat för min del;)
Ha det gott!