fredag 16 augusti 2013

Lite spännande är det allt!



Ja nog är det lite spännande att vänta på en knopp som ska slå ut.
Jag köpte 3st. olika lila dahlior i våras som jag inte haft förut eller sett.


"Lilac Mist" heter denna.
 Det känns inte som om jag kommer bli besviken alls.

Men vilken lång tid det tar när man väntar .
Det är ju bra att jag jobbar lite emellan jag sitter & stirrar på den ;-)


Undrar om den slår ut till helgen?
Hoppas det :)

Då ska jag sitta med en kopp kaffe & sucka,pusta & beundra den!
Och fotografera förstås.
Kommer inte få någonting gjort alls :D

TACK för att du kikade in till mig.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Ser ut att bli en riktigt läcker färg.
Kram.

samson sa...

kommer att bli så fin
haha är man en trädgårds nörd ja,då blir det inte mycket gjort i sånna här lägen
ha det så bra i väntans tider
maggan

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

ohhhhh. DEN ser riktigt lovande ut. Ska lägga namnet på minnet. Skulle passa hos mig :-))

Kram
Charlotte