lördag 13 juli 2013

En lokal roadtripp...


Idag ska jag på en lokal roadtripp med
Föreningen TRIM -Trädgårdar i Mälardalen

Visste du att det bara kostar 75 kr. per kalenderår att vara medlem!


Vi ska till  
Dagen avslutar vi med lunch på 

Det ska bli så roligt!
Vi hade så himla trevligt förra resan så förväntningarna är stora :)

TACK för att du tittade in till mig!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

ps.missa inte min utlottning.
 Den hittar du till höger i bloggen!

3 kommentarer:

Lyckans lilla hus sa...

Det låter som det kommer att bli en härlig dag med de utflyktsmålen! Marys cafe' och butik är en liten favorit ;). Ha det riktigt gött!!// Marie

Godastunder-tokigaidéer sa...

Åh så härligt med trädgårds tripp, det är aldrig fel.

Ha det super trevligt
Kram Anna

Malin sa...

Hoppas turen var till belåtenhet, sitter här och väntar på en liten rapport...

Kram Malin