torsdag 13 juni 2013

Myspys...


Så härlig den där kvällssolen eller hur?!

Att gå in i växthuset i den goa omfamnande värmen är härligt.
Så luktar det så gott av alla tomatplantor när solen ligger på!


Jag har blommor på alla tomatplantorna det ser lovande ut :)
I år har jag sått ett par egna sorter.
 Och fått 3 olika av svärmor och ytterligare 1 variant av Acchleja Lena.
Ska bli roligt att se vilken som blir först ut att ge skörd.

TACK för att du tittade in en sväng .
Hoppas du kände lukten av tomatplantor!
KRAM
från
mig!



3 kommentarer:

samson sa...

vilken härlig bild
idag har vi ett underbart regn
ha det så bra
maggan

Vanja sa...

Jag har "tack och lov" inte sått någonting i år. Det hade varit stendött vid det här laget :/ Växthusflytten tar all vår tid och jag rår knappt med att hålla liv ens i de tomatplantor som jag har fått. Men till nästa år, dååå..! ;))

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Härlig bild!
Har inget växthus. Än.. tänker jag förhoppningsfullt.
Nåväl tre tomatplantor finns i min lilla köksträdgård. Får väl se hur det går, har - ännu ett "än", haha... - varit en framgångsrik tomatodlare..
Ha det gott!
/Katarina