fredag 29 mars 2013

Ett säkert kort...


Lång är fredagen och det är dags för en blommig sådan.
Blommig Fredag alltså.
Vill du se fler bidrag titta in till Hélena med bloggen
för att se fler tolkningar av temat : Ett säkert kort!


En dag som denna när man just kommit hem från blåkulla 
så tänkte jag att det passar med häxört som ett säkert kort.


Ett kort som jag varje vår tror inte klarat vintern...

Men som alltid dyker till sist ...
och jag kan alltid konstatera att den spridit sig sen förra säsongen.



Mitt bidrag alltså till
 Ett säkert kort är : häxörten!

Välkommen som följare Ale-xa!

Ha en fortsatt trevlig påsk!
KRAM
från
mig!

9 kommentarer:

Marit sa...

Vakre bilder! Godt at det finnes noen planter som tåler mye mer enn det vi tror.

Fortsatt god påske!

Klem Marit

Bland blommor och buskar sa...

En jättefin växt har faktiskt inte sett den tidigare, alltid bra med säkra kort.
glad påsk!
Kram Madde

Lövkojan sa...

Den är jättevacker!
Vill önska dig en glad påsk, kram Marie-Louise

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefin växt. En nyhet för mig.
Önskar dig en fin påskhelg.
Kram Maria

Hélena sa...

Men så snygg! Har aldrig sett den förut, urläcker!
Glad påsk!
Kram Hélena

Livet på solsidan sa...

Tjusig häxa tycker jag. Just den här häxan var ny för mig. Men, som du själv skriver, passande för just denna helg...

Vill passa på att önska dig en härlig påskhelg!

Kram Tamara

Tant Otteskrufv sa...

Den är jättesöt! Men den jag fick av dig gillade visst inte läget för den försvann faktiskt :(

Berit sa...

Den är fin den en sky av vita blommor som dansar så fint i skyn.
Ha en underbar Påsk!!

Henrik Valentin sa...

Häxört är inte fel i blåkullatider