onsdag 12 december 2012

Piff i tenn och silver & så utlottningen!




Jag använder aldrig krukor till mina lökar.


Utan tar nån ärvd gammal soppskål eller som här en tennskål som jag köpt på Myrornas.
Det var fjärilen på locket som jag fastnade för.


Vår lilla lilla trädgårdsförening ni vet det är vi som ryms i en bil.
Här är min namnskylt som jag brukar ha på mig vid trädgårdsmässor,
föredrag eller när vi besöker trädgårdar.

Vi har en blogg oxå den hittar du här!


En liten pippi som jag oxå köpte på Illums Bolighus.


Och så mina fina franska stridstuppar 
de gillar jag jättemycket!

Missa inte min utlottning med dragning nu på Söndag.
Den finns högst upp till höger i bloggen.
Du behöver inte ha en egen blogg för att vara med!
Välkommen som följare Santana and friends och Rita Marie Larsen
TACK för att du kikade in till mig.
Skriv gärna en kommentar det blir jag glad för!
KRAM
från
mig!

3 kommentarer:

Norr om Köpenhamn sa...

Så fint du har gjort det :) Jag tycker också om att sätta hyacinterna i allt annat än krukor. Har satt en i en såsskål t ex.
Gillar dina tuppar starkt :))

Ha nu en fortsatt mysig vecka i vinterlandet!!
Kram
Ulrika

Törnrosa sa...

Så vackra stilleben du har gjort! Jag njuter av bilderna.
Kram från Törnrosa

Hélena sa...

Superfint! Jag gillar tupparna :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena