onsdag 28 mars 2012

Snacka om att det är vår i luften :-)


Vilket härligt väder vi hade igår!
Det vart varmare och varmare under dagen.
15 grader på kvällen :-)


Jag rensade vårplanteringen fast inte så noga för det är som sagt bara Mars...
Än kan vad som helst hända.


Tog en tur till stan i ett ärende på eftermiddagen.
Passade då på att titta in till favorit butiken 
och hämtade en "gottepåse" som lagts undan till mig.

Vad som var i den ska jag visa i morgon :-)

De går inte att äta...
Färgerna är ljuvliga...
Jag har gröna redan :-)
De är så fina!

Välkommen som följare Ullis!

TACK för att du tittade in till mig!
Lämna gärna en hälsning.
KRAM
från
mig!

6 kommentarer:

Kia sa...

änkte inte så mycket på vädret igår då jag satt inne på kontoret hela dagen. Man det sägs komma snö till helgen!? Men som sagt, det är bara mars och förra året hade väl inte snön försvunnit än.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Hélena sa...

När jag gick ut igår kväll för att kolla att allt var okej ute så sjöng koltrastarna och det kändes varmt. Underbart! Visst det kommer att bli bakslag men det är ju så underbart med dessa vårdagar då det blir extra varmt.
Ha det bäst!
Kram Hélena

Linda sa...

Å ja at det er vår er iallafall sikkert:) Herlig:) Men lurt å ta en titt på kalenderen og minne seg påat det er kun mars... Spent på hva du har funnet:)

Vanja sa...

Ja, igår kväll var det riktigt, riktigt skön. Tordyvlarna har vaknat och brummade omkring i skymningsljuset. Idag är det lite kallare här, och regnar, men det måste det ju för göra emellanåt. :)

Törnrosa sa...

Ska jag gissa på ägg? De som du redan har några av.
Vackra bilder du visar.
Hej från Törnrosa

Tant Otteskrufv sa...

Och här regnade det ordentligt idag! Tur att man har nära hem för cykelcapen låg kvar i skåpet i hallen...Jag gissar också att ditt ögongodis är de vackra äggen. Vilka kulörer blev det tro?