tisdag 24 januari 2012

Samma som igår fast från andra hållet!


Vet inte om nån tänkte på det....
Men jag visade bara bilder från sidan av mitt arrangemang igår.
Helt enkelt för att jag tyckte det vart snyggast på bild från sidan!
Och så räckte inte jute säckarna till riktigt.
Jag ville dölja staketet och så kände jag 
att det hela syntes bättre men en bakrund.

Men det är ju tänkt att det ska vara fint fram ifrån såklart!
Nåja så här ser det ut från 'rätt' håll.



 Jag har  i stort sett fri tillgång på murgröna i min trädgård...
Det finns i sån mängd att jag kan klippa utan att det 'svider' i hjärtan :-)


Se så naturligt det ser ut med snön på det hela...
Jag har då inte avslutat med att ta snöskyffeln och hällt snö över alltsammans...
Nä hä då ;-) så skulle jag aldrig göra :-)

Välkommen Riitta som följare!

Tack för att du tittade in till mig idag!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
 från
mig!

10 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka härliga bilder. Rost är ju så himla fint och murgröna med.
Nu längtar jag till våren och värmen.Tänk att få sitta vid solväggen och njuta av en kopp kaffe.

Ha det gorr.

Kram Karin

Acchleja-Carro sa...

Tjusigt från det hållet också!
Men jag trodde att det var känslan av att det flyter på som var från andra hållet idag, så jag blev lite orolig för att du hade motström idag. Det här var bättre! =)
Kram Carro

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jättefint och mysigt pynt i trädgården, från alla håll :-)
Ha det gott. Kram, Ingela

Kia sa...

Fint du gjort med snö och allt! : )

Häftig bild du visa förut. Nån ande i världen som blivit fångad på bild.

Ha en toppen dag.
Kram Kia

Tina sa...

Så fiffigt du spetsat äpplena, det gillar nog fåglarna nu när kylan sätter in!

Ha det fint,kram

Anna-Karin, Landet Krokus sa...

Tjusigt från alla håll tycker jag! ;)
Blev verkligen pricken över i med äpplena.. ;)
Kramar!

Hélena sa...

Jättesnyggt, jag blir nästan sugen på att gå ut i snön och skapa :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena

Sallys hus sa...

Å men hej!
vicken massa inlägg jag missat!!
Jag bara ritar kök just nu....haha....det upptar hela min värld...man är inte klok!!

Himmel vilka bilder! Men du äpplena...äter inte Sigge upp dem??
Va fint med murgrönan så där. Är det sån där "ute murgröna"??? Alltså..det är väl inte sånna man köper i små krukor för innebruk??

det ser i alla fall riktigt inbjudande ut och så långt ifrån vår man kan komma...;)
Kram Katarina

Linda sa...

Flott på begge sider:) Det er så herlig med slike miljøer i hagen, og så på vinteren:)

UlricaO sa...

Vad härligt att få trädgårdspyssla mitt i vintern. Jättefint!Jag har ett par trådkorgar på ingång själv, men har mest tänkt på dem för kommande skörd ur grönsakslandet, härligt att få lite nya idéer. Ha det gott och hoppas all tur håller i sig.
/Ulrica