tisdag 17 januari 2012

I valet och kvalet....ole dole doff



Varje dag sitter jag och kikar på fröer,pelargon och fuchsia sticklingar
 i olika webbshopper.
Men det är så svårt att välja...
Eller hur?!
 Är den nån mer än jag som känner igen sig i den här charmiga teckningen?!
Den är gjord av en tjej som heter Isabelle Söder.
Vill du se fler av henne rara figurer kika in
                                                                      här!
                                                                  
                                          TACK för att du kikade in till mig idag!
                                     Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
                                                                  KRAM
                                                                   från
                                                                   mig!


10 kommentarer:

Kia sa...

Hej tjejen! Nä jag tittar inte efter fröer nu. Väntar fortfarnade på den riktiga vintern. Är det dax att köpa sånt nu? Jag tänkte faktiskt idag på min köksträdgård som jag har tänkt få till i år. : )

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Berit sa...

Jaa och ibland så börjar fingret klick av bara farten:) Jag som hade nog av frön....
ha en underbar dag!!

Sallys hus sa...

Hej hej!

Vilken söt bild!!
Fröer...sticklingar...vad är det för fel på färdigt??
Är det snart dags att väcka pelargonerna nu? Läste någonstans att man snart ska sätta igång dem...förra året började jag för sent...men är det inte liiite tidigt än?

kram o ha en fin dag!
Katarina

Helens trädgård sa...

Supergullig teckning som visar våndan när man har svårt att bestämma sig :=)
Ja, då det gäller frön är jag fullkomligt manisk, vill ha, köper, vill ha, köper, vill ha, köper......
Har flera lådor fylld med frön vilket är helt underbart.

Önskar dig en toppenfin dag!

Helén sa...

Haha, cool teckning och den stämmer ju sååå bra. har ju precis rensat o sorterat i min fröpärm, men att bara välja några att så är ju för fasiken helt omöjligt. jag har 130 olika sorters fröer samt att jag byter till mig några extra, men ändå så tittar jag i webbutiker o kataloger. Men jag ska försöka att inte köpa fler fröer nu, har faktiskt massa favoriter bland sommarblommorna som jag sår varje år:)//Helen

UlricaO sa...

Hej Helena! Vad kul att du hittade till min nya lilla blogg, så att jag fick anledning att besöka din. Isabelle Söders teckning är ju underbar! Jag följde genast länken och hittade ännu fler leenden. Ska genast lägga upp din blogg i min lista!
Ha det så gott! /Ulrica

Britt sa...

Hej
om du skickar mig din adress så vidarbefodrar jag den//Britt

Lövkojan sa...

Jodå, nog är det där jag allt :) ska verkligen försöka behärska mig iår men får väl se hur det går!
Ha det fint, kram Marie-Louise

Unknown sa...

Sødt billede og jo det er meget svært at vælge, vil gerne have det hele;0)
Annette

Anonym sa...

Hihi, vilken söt bild! Och ja, det är otroligt svårt att välja, man vill ju ha allt! Jag skulle hemskt gärna vilja ha några vallmofrön om du vill dela med dig, jag tycker den är så vacker. Kram Hanna