torsdag 20 oktober 2011

Ikväll ska jag lyssna till min trädgårdsguru!


Ikväll ska jag träffa tjejerna i  den lilla lilla Trädgårdsföreningen Acchleja.
Ni kommer väl ihåg?
Det är vi som ryms i en bil!!!
Vi ska på ett föredrag med ingen mindre än min 'trädgårdsguru'
Hannu Sarenström!

Det ska bli jätte kul och jag har sett fram emot det länge.
Han är ju så inspirerande att lyssna till.
Jag vet inte vad det ska handla om men det blir säkert bra!
Det bli ett inlägg om det imorn.

TACK för att du tittade in till mig idag!
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
mig!

13 kommentarer:

Acchleja-Carro sa...

Ja, hurra!!!
Får för mig att jag läst någonstans att det blir både trädgård och mat, men är inte säker...
Vi ses i kväll!
Kram Carro

Helens trädgård sa...

Åhhh, lyllo du/er!
Gillar verkligen att sitta och lyssna på Hannus föredrag. Han sprider så mycket inspiration och glädje.
Hälsa från Helen i Piteå ifall du pratar med honom.
Ha det så trevligt

Kia sa...

Hoppas ni får en givande kväll och att föredraget är bra. Själv ska jag sträva uppåt. Ska iväg och klättra. : )

Kram Kia

Anna sa...

Va kul! Hoppas det blir en inspirerande kväll.

Tina sa...

Min äldsta syrra jobbade ihop med honom på Park på medeltiden..han var en rolig prick, tyckte hon.

Ha det så skoj, för det här vet jag att du gillar!

Marie Lithén sa...

Trevlig kväll får du! Hälsa:)

Hildas Hem & Trädgård sa...

Jaru, va kul vi ska ha!!!
Vi ses senare!

Kramar

Inger Marie sa...

Så gøy!
Ha en fin-fin kveld:))

Katarinas trädgård sa...

Det låter som en utmärkt höstuppiggning, ha det så trevligt!
Kram
Katarina

Anonym sa...

Har aldrig hört honom "live" men det skulle jag gärna göra! Ni får säkert en härlig kväll!

Hälsn. Åsa

Frøken Solhat sa...

Er sikker på det bliver en fantastisk inspirerende aften Helena.....bare det var mig ;0)

Knus Dorthe

Cajsas Faster sa...

Det spelar nog ingen roll vad han pratar om... du gillar allt med honom, eller hur;)

Ni hade säkert jättekul:) Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Vilken lycka!! Hoppas föredraget var bra igår, men med honom kan det nog inte annat än bli bra, eller hur! Jag gillar honom skarpt också :O)

Hoppas du får en skön fredagskväll o helg! Själv ska jag o barnen ha fredagsmys, när mannen är på vift. Det blir film, thé o poppisar ;o)))
Kram på dig
Ulrika