onsdag 27 april 2011

ZETA´S underbara ZETA´S


Tillbringat dagen på ZETA'S!
Det var så vackert där idag.
Alltid värt ett besök oavsett årstid.
Just nu är de många och stora Magnoliorna i blom.

En av vyerna från cafeét.
Det finns flera dammar.
I den här har jag tidigare sett salamandrar dock inte idag.

En mycke inspirerande visnings trädgård
som lockar till många köp!

Det finns det mesta man kan önska sig.

Sikten hem var dålig då en av oss köpte inte bara 1 träd utan 3 st.!!!
Och det var inte jag :-)

I morn ska ni få se mina inköp!
Kan hända att det vart dyrt oups :-)
Men dagen har varit toppen!
Och jag längtar redan tillbaka!

 Tack för ditt besök  hos mig idag.
Välkommen igen!
Lämna gärna en hälsning det gör mig riktigt glad!
KRAM
från
mig!

12 kommentarer:

Caroline sa...

Men hallå!!! Sådär får man väl inte göra när jag jobbar i mitt anletes svett?! Vi-känslan i Acchleja lämnar en massa övrigt att önska, kan jag tycka. :/ Skäms på er! ;)
Kram Carro

Linda sa...

Å så herligt herligt herligt:) Synd det er langt, men likvel ikke umulig, kanskje jeg hiver meg i bilen en vakker dag:)

Helena sa...

Ha ha Carro en annan tog semester!För övrigt var det ju bara andra gången i år.Än så länge fniss

Katarinas trädgård sa...

Usch vad fuskigt, dit vill jag också åka! Men jag var faktiskt på Löddeköpinge plantskola idag, inte dumt det heller! Det blev ännu en svart kruka, jamen jag kan väl inte hjälpa att myrtenträden växer ur sina krukor?!
Undrar vad du köpte...
Kram
Katarina

Lövkojan sa...

Vad härligt! Ett besök där står på vårens att göra lista här oxå :).

Kram Marie-Louise

Fröken Fräken sa...

Åhåhåh! Jag måste nog dit i sommar ändå! Har inte tordats åka sit för, eftersom det finns begränsningar på vad man kan ta ombord som handbagage på flyget.. och jag kan ju ge mig den på att jag skulle förälska mig i ett träd eller jättestor kruka som jag måste försöka få hem...

Tina sa...

Halloj, bland buskar o träd!
Jag var fast besluten om att besöka Zetas då jag var i Sthlm sist. Då var det stängt! Jag blev inte glad..får göra ett nytt försök.

Kram på dig!

Cajsas Faster sa...

Oj, trångt blev det... men vad gör väl det?
Nu är det bara hem och gräva då!

Ska nog ta mig till Zetas i år igen.

Ha det gott, Kram

Jutis sa...

Zetas verkar vara ett bra ställe! Synd att det ligger så långt bort. Ska på inköpsresa nästa vecka, och längtar!

Tina sa...

Ja, jag borde gjort det..
De hade ett låångt uppehåll under vintern, så det får bli en annan årstid nästa gång!

Kram

Kia sa...

Vad skulle farbror polisen säga om det där? : )
VI ska till Ösmo plantshop på lördag och shoppa lite och fika.
Har inte varit där förut så vi får se om jag hittar något.
Jag är inne på att köpa björnbärsbuskar. Vet du något om såna?

Kram Kia

Hildas Hem & Trädgård sa...

Vilka härliga bilder!!!
Fick ni verkligen plats i bilen hem ;0)

Kram på dig