torsdag 4 april 2024

Reportage i LIVING!


Förra veckan fick jag äran att vara med i en tidning som heter LIVING 
Det är en bilaga till Kuriren & ges ut i Eskilstuna, Katrineholm & Strängnäs. 

Jag fick frågan om jag kunde tänka mig att vara med 
 berätta om min passion för trädgård.
Och sia lite om vad jag tror gäller för 2024 & ge lite tips till odlings sugna nybörjare.
Och självklart ville jag det.
Det blev till en första sida & ett uppslag i i tidningen.
Jag tyckte de fick fram precis det jag vill förmedla.

Kameliorna blommade inne på glädjeverandan när fotografen var här
 & det behövs ju lite grönt för att inspirera såhär års.
Bilderna från trädgården är mina egna.


Klicka på bilden så blir den större & reportaget enklare att läsa.

KRAM från mig!

2 kommentarer:

Maribel sa...

Hej Helena!
Så kul att läsa. Er trädgård är verkligen en plats att trivas i och ha det skönt. Ha det gott /Kram Marika

Isas Trädgård sa...

Hej Helena !

Vilket fint reportage ! Tror precis som du att snittblomsodlingarna ökar och intresset för att skapa egen jord tar fart. Hoppas inte snöovädret tagit kål på din vackra aurikelteater eller dom har naturligtvis inte kommit ut än.
Ha det så gott !
Kram/Isa