torsdag 29 juli 2021

Dahlia det är kärlek det!


Mitt lilla köksfönster....jag älskart 😍



Det är så himla härligt & lyxigt om sommaren.
Man kan ha färska blommor inne i flera månader.
Asså kvällsljuset är så fint i lilla köksfönstret😍


Till vänster dahlia ´Daisy Duke´ längst fram ´Maya´& till höger ´American Dawn´
Solbrud  ´Sahin´s Early Flowerer ´


 Dahlia ´Maya´ solbrud & ´Sahin´s Early Flowerer ´


Alla i en bukett är himla läckert oxå men oftast sätter jag dem en & en 👌


Dahlia ´American Dawn`

KRAM från mig!

6 kommentarer:

Maribel sa...

Hej Helena!
Mina dahlior har låtit vänta på sig, men nu börjar de blomma allt eftersom. Vilka fina du har. Vackra färger.
Trevlig helg /Kram Marika

HWIT BLOGG sa...

Ditt lilla fönster är som en blommig dröm! Så fint! Ja en "hemmaplockad" bukett är den vackraste...
Ha en fin lördag!
Kram Titti

Ätliga trädgården sa...

Å, så vackert! Bästa dahliatipset att ha dem en och en så varje verkligen kommer till sin rätt.
Allt gott
/Anette

Carina sa...

Vackert med ett fint fönster med flera små stilleben inuti. Mer raffinerat än en bukett på många sätt. Och dahlior - de är så vackra.

Kram, Carina

Villrose sa...

For et utrolig sjarmerende kjøkkenvindu! Ja, Dahlia er praktfull i vaser.
Ha en fin ny uke!
/Irene

chanee sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.