tisdag 22 juni 2021

Rostig tapet...från Photowall



Det gäller att inte fega ur...

Både länge & väl hade jag drömt om en speciell fototapet.
Som ni säkert vet så älskar jag rostigt & koppar som ärjat.
Jag köper koppar & metall föremål på auktion 
& lägger i vattentunnan för att det ska ärja det blir så snyggt!

Det är i trädgården jag tycker det passar så fint ihop med grönskan & vissa blommor.
Men nu hade jag alltså börjat drömma om att få till lite av den stilen inne.
Jag hade visat bilder för ´han den ende´& han var med på idén.

När väl tillfället gavs så måste jag erkänna att jag tvekade men bara lite...
Det är en sak att ha en inre bild av hur snyggt det skulle kunna bli
 men sen i verkligheten så ja då är det lätt att fega ur.

Jag & ´han den ende´valde mellan 3-4 olika som alla var åt det
 rostiga, metall, ärjade, slitna hållet.
Skulle vi fega & ta en som inte var så påtagligt rostig mer metallig?

Vi funderade valde bort en efter en & när det stod mellan 2 
så tittade vi på varandra & sa:
nej nu ska vi inte fega vi kör på den vi drömt om så länge & tyckt var så läcker!


Vi bara gört sa vi & valde denna fotovägg.
´Rost n Golden Wall´
Så himla läcker ju 😍

Det var så bra att vi själva kunde beskära tapeten vid beställningen.
Uppge mått klicka & dra tills man kom till den del av motivet vi ville behålla.
Det som hamnar utanför rutan vid beskärning kommer bort.
Vi ville ha det blåaktiga på högersidan så vi drog mer åt det hållet.

Snabb var leveransen & ´han den ende´var supertaggad & satte upp den på direkten!
Medans jag var på jobbet...
Men han skickade en film till mig när det var klart & jag bara WOW 😍


Woho alltså vad cool har inte ångrat oss en sekund!
Det var en sån härlig varm känsla
 mer som ett rum i rummet där vi sitter & kollar på TV.


Nu känner jag att stilen i trädgården plockats upp inne 👌


Alltså det finns så många fina tapeter, tavlor & posters hos 
-->  Photowall
det var verkligen inte lätt att välja.
 Om ni blir sugna på en förändring hemma 
så har jag en kod till er på 
25 % rabatt!
uppge koden helenashemotradgard25 vid beställning
 den gäller till slutet av Augusti 2021

KRAM från mig!

2 kommentarer:

Maribel sa...

Hej Helena!
Jag tycker det blev riktigt snyggt.
Ha det gott /Kram Marika

HWIT BLOGG sa...

SUPERSNYGGT! Verkligen! Jag har en vägg jag väldigt gärna skulle vilja ha den tapeten på...
Supertips!
KRAM Titti