lördag 30 mars 2019

HBpodd - Våren i trädgården

Tidigare i veckan hade jag besök av Hasse
 som åker runt & möter olika människor & spelar in poddar.
Det kan handla om vad som helst.
Just detta avsnitt som jag är med i handlar så klart om trädgård vad annars 😎

Såhär skriver Hasse:
I det här avsnittet får du möta tre härliga damer
som älskar att möta våren i sina trädgårdar i Eskilstuna.
Så följ med hem till Marie i deras trädgård & möt våren.

Sen får ni träffa Helena som ni träffat tidigare i mina avsnitt.
 Vi pratar om årets trädgårdsmässa i Älvsjö & lite annat kul i trädgården.

Till sist får ni möta Iris på deras lilla täppa i Stenby utanför Eskilstuna som ni får matnyttiga odlingstips - så häng med...


Klicka här nedan för att lyssna!
Jag är nr.2 ut efter 20 min börjar podden med mig!
Lyssna via länken här -----> HBpod

TACK för att du kikade in. KRAM från mig!

2 kommentarer:

Anni sa...

Ska lyssna när jag har lite mer än 290 minuter på mig. Är inte van vid poddar än ;-)

Rost och rädisor sa...

Jaha, då ska jag testa HBpod som godnattsaga när jag lägger mig ikväll, natti, natti.
/Anette