måndag 5 november 2018

Droppklot från Evas Lilla Bo!

I fredags när jag var på tur köpte jag dessa droppformade klot. Sedan dess har jag vandrat runt med dem i trädgården för att hitta en plats. Ja inte dygnet runt förstås men ja ni vet hur det kan vara när man köpt något & så väl hemma så blir det inte som man tänkt.
 

Men så fann jag en plats som jag tyckte vart läcker! Ihop med Malus ´Everest´ små oranga äpplen så kände att att ja nog de klickade ihop 😍 De syns så innefrån köksfönstret & solens sista stålar når dem på e.m. Ja det vart fint 😊 Jag köpte dem på Evas Lilla BoFår se nu hur länge det dröjer innan ´han den ende´slår huvudet i dem 😅 Då får jag nog flytta dem 😝

TACK för att du kika in. KRAM från mig!

1 kommentar:

Lotta sa...

Riktig läckra och Everest var ju en höjdare. Så levererar aldrig mina prydnadsäpplen.
Ha en fin vecka /Lotta