tisdag 27 november 2018

Ännu en solig vindstilla dag jag älskart


Även idag har det var soligt, vindstilla & en lagom kallt ute! Efter morgonprommisen med Dirren var jag en stund i trädgården. Gick bara runt, njöt & busa med Dirren.


I bodegan sken solen så härligt i ett varmt sken 🌞 Tänk när man kan sitta här igen 😀


Det blir härligt det! Jag har planterat en del strutbräken i kopparbaljor i höstas. Så det blir gräs & ormbunkar nästa år i bodegan.


Dirren njuter i solen han är en ute hund gillar verkligen att vara utomhus & han får vara det så mycket han vill! 



Såna här dagar får jag lust att piffa ännu mer i trädgården men jag ska ju julpyssla ikväll med de rara Acchlejorna så då får jag utlopp för lusten då.

Så glad för min rostiga gran från Slättens Design. Har letat efter en i den stilen nu under ett par år så kul att äntligen hittat en fin 🌲

Som sagt ska pyssla med Acchlejorna ikväll & då bjuds det enligt tradition på en tårta som anspelar på dagens anledning till träff. Dvs. julpyssel snacka om att jag ser fram emot den tårtan 🎂
Förra året såg det ut såhär på pysselkvällen & tårtan var fin & god

TACK för att du kika in. KRAM från mig!

Inga kommentarer: