fredag 5 augusti 2016

Crazy Corner!

Borta vid växthuset har jag börjat piffa med färger denna trädgårdssäsong. Det började ju med en på auktion inropad gul ljuslykta. Nu rullar det på..

SONY DSC

Vi var på Eriksbergs Slott tidigare under sommaren. Då hittade jag dessa burkar som jag genast när jag såg dem visste vart de skulle hängas. Ett par brunröda ljuslyktor fick jag av svärföräldrarna de hade hittat dem i en butik med begagnade grejer & tänkt direkt på mig.

SONY DSC
Sempervivum Taklök 'Bronze Pastel' , Saxifraga cotyledon Fjällbrud 'Jotunheimen'

Jag ett hål i botten & planterade taklök & fjällbrud i burkarna. Känner mig nöjd med att få till det med mer & mer färger kring växthuset.
TACK för att du kikade in en stund. Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.

Inga kommentarer: