söndag 3 juli 2016

Hallå där här har ni mig !!!


Hej alla ni som så troget följt mig under de ca. 5 åren jag bloggat.

Numera bloggar jag för tidningen Drömhem & Trädgård!
Det är jättekul!


Jag hoppas innerligt att ni fortsatt/fortsätter kika in till mig där.
Min blogg med alla inlägg & alla era kommentarer genom åren &
 alla glada tillrop som betytt så mycket för mig finns där.

Jag skriver precis så som jag alltid gjort.
Samma humor & fniss & så som jag är .
Ja det blir då ingen ändring på det.
Det är klart bloggen är inte svart längre i bakrundsfärgen. 
Men annars är det som vanligt ungefär.
Dirren är med såklart! 
Jag har fortsatt kika in till er som bloggar i vanlig ordning jag hittar ju fortfarande till er.
Det gör jag genom denna gamla adress där jag ju har min blogglista.




Så hjärtligt välkommen in på min nya adress men med samma namn på bloggen
Här är länken som du behöver kopiera & lägga i din blogglista för att inte missa någonting från mig ;) 


Jag hoppas att ni känner igen er!

KRAM 
från 
mig!