torsdag 21 maj 2015

Våran älskade Sigge mitt i spenaten!


Hejsan hoppsan det var ett tag sen!
Jag har varit ledig från jobbet en del dagar & det var välbehövligt :)

Kan ni fatta att man ska behöva jobba på våren?
Under den mest hektiska underbart ljuvliga tiden.
Då när man har så mycket att greja med & vill njuta maximalt.
När det är verkligen inte rimligt alls ;)


Så jag har haft många underbara dagar i trädgården
 med det bästa sällskapet man kan ha...
Nämligen Sigge
Underbara hund!
TACK för att du kikade in en stund.
Lämna gärna en hälsning det blir jag glad för.
KRAM
från
 mig!

7 kommentarer:

Meta sa...

Vad go han är. Skulle kanske kunna var en ny Ferdinand. Hihi Mitt bland blommor och blad att lukta på.
Ha en fin fredag
kram Meta

Tittis Trädgård sa...

Hjälp så söt han är, Sigge! Han passar så fint där bland dina gullvivor:-)

Rost och rädisor sa...

Fint Siggeporträtt. Klart man ska göra som skomakaren och ta ledigt mellan hägg och syren.
Allt gott
Anette

trädgårdsdrömmar sa...

Om du visste så fint det är att vara pensionär.Ledig alla dagar och kan njuta när solen behagar titta fram mellan regnskurarna.
Sigge är för go där han sitter bland gullvivorna.
Kram.

Lars Bjerke - Kunstner sa...

Fint at du har hatt noen fridager på denne tiden.
Vi er pensjonister og syntes ikke tiden strekker til når det gjelder hagen, men vi nyter våren og det vi rekker, det rekker vi.
Ha en fin helg :-))

Cilla sa...

Vilken fin bild på din fina hund. Visst är de så att de gärna vill vara i centrum de små hundarna.

Cilla♥

Birgitte sa...

Hej Helena. Rigtig god pinse. Hvor er det herligt, at du har semester og kan være i haven. Jeg håber vejret har været godt og at du har fået gjort en masse.